mandag den 30. juni 2008

Løbetræning eller ParadIs

Havde egentlig tænkt at jeg skulle ud og løbe efter jeg kom hjem fra arbejde i dag, men der er jo heldigvis altid en undskyldning og hvis der ikke er en lige for, så er opfindsomheden stor.
Grunden til at jeg - og andre i husholdningen - bude løbetræne er, ud over de ekstra kilo som måske kunne fordampe i processen, det faktum at der i morgen kun er 2 måneder til vi skal løbe DHL stafet (hver sin dag, med hver sin arbejdsplads).
Og det er såmænd heller ikke fordi vi ikke godt på en eller anden måde kan løbe de 5 km, men som jeg siger, det må jo godt se lidt lækkert ud mens man gør det...
Og da jeg så ikke kom ud og løbe, "kom jeg til" at gå en tur op til ParadIs for at købe mine to ynglings varianter; Hyldeblomst og jordbær! Uhmmmm - Dét er en himmerigsmundfuld, som min saglige mor ville have sagt :=)
Den sidder jeg og nyder nu mens jeg skriver og overvejer at sætte vækkeuret til kl. 6 i morgen for at tage den løbetur jeg ikke tog i dag....

Ingen kommentarer: