tirsdag den 18. oktober 2011

Skole, kursus, dyr og andet


Det er nu igen over et halvt år siden jeg sidst skrev, øj øj øj - ikke et ret dynamisk socialt medie, jeg har mig her.
Siden sidst var jeg jo i Taipei og det er en rigtig spændende by. Den er meget ren og offentlig transport er meget billigt og meget effektivt. Selve byen er ret stor, men ikke umulig at finde rundt i, og folk er hjælpsomme, selvom det primært er de unge der taler engelsk.
Vi tog en tur udenforbyen op til te-plantagerne på skråningerne på højene/bjergene uden for byen. Det var en fantastisk udsigt og vi var også på et traditionelt te-hus.
Efter en spændende og arbejdsom tur var jeg kar til at skrive afløsningsopgave i NT2. Opgaven var ikke svær, men det tage jo stadig tid og jeg ville jo også gerne aflevere et ordenligt stykke arbejde, og det blev det også :=)
Sommeren gik med at arbejde og slappe lidt af. Jeg skulle dog lige læse gamle testamente (troede jeg) til en lille eksamen (5 ects) jeg skal tage senest i januar 2012. Kun fandt jeg ud af at det faktisk ikke skal op i GT men Nye testamente... Nå på'en igen.
Lige nu er jeg mest optaget af den afløsningsopgave jeg skak skrive i NT3 - i Romebrevet kapitel 4. Jeg har en måned til at skrive den i.
Lige nu er jeg dog mest optaget af at passe hus og hund! Det smukke Cocker Spaniel Timmi på nu snart 8 måneder. Han er livlig og glad og super nem at have med at gøre. Vi elsker at passer ham.

Ingen kommentarer: